ZWROTY / WYMIANA
Jeśli zakupiony towar jest pełnowartościowy ale mimo to nie spełnia Twoich oczekiwań
lub zakup był nieprzemyślany można go bezproblemowo, bez podania przyczyny zwrócić
w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki (całość zamówienia lub jego część).
Uwaga! Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien zostać
odpowiednio zabezpieczony do transportu tak, aby nie uległ uszkodzeniu i nadawał się
do dalszej odsprzedaży w oryginalnym opakowaniu. Nie spełnienie powyższych
warunków może być podstawą do nie uznania zwrotu lub wymiany towaru.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
Formularz odstąpienia od umowy (zwrot/wymiana) do pobrania TUTAJ
Pamiętaj aby dołączyć do formularza dowód zakupu (paragon lub fakturę)!
Paczkę należy przesłać na adres siedziby lub do paczkomatu:
SIEDZIBA:
JUNBIKE.PL
ul. T. Boya-Żeleńskiego 10
45-528 OPOLE
tel: 884 098 040
PACZKOMAT:
Paczkomat OPO10A
ul. Strzelecka 55
45-525 OPOLE
JUNBIKE.PL
tel: 884 098 040
REKLAMACJE
Formularz reklamacyjny do pobrania TUTAJ
Do formularza reklamacyjnego prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę). Reklamacja nie będzie uznana ani rozpatrywana bez załączonego dowodu zakupu! W przypadku nieuwzględnionej reklamacji konsument ponosi koszty transportu. Wypełniony formularz oraz wadliwy produkt proszę przesłać na adres siedziby firmy lub do paczkomatu:
SIEDZIBA:
JUNBIKE.PL
ul. T. Boya-Żeleńskiego 10
45-528 OPOLE
tel: 884 098 040
PACZKOMAT:
Paczkomat OPO10A
ul. Strzelecka 55
45-525 OPOLE
JUNBIKE.PL
tel: 884 098 040