ZWROTY / WYMIANA

Jeśli zakupiony towar jest pełnowartościowy ale mimo to nie spełnia Twoich oczekiwań
lub zakup był nieprzemyślany można go bezproblemowo, bez podania przyczyny zwrócić
w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki (całość zamówienia lub jego część).

Uwaga! Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien zostać
odpowiednio zabezpieczony do transportu tak, aby nie uległ uszkodzeniu i nadawał się
do dalszej odsprzedaży w oryginalnym opakowaniu. Nie spełnienie powyższych
warunków może być podstawą do nie uznania zwrotu lub wymiany towaru.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Formularz odstąpienia od umowy (zwrot/wymiana) do pobrania TUTAJ

Pamiętaj aby dołączyć do formularza dowód zakupu (paragon lub fakturę)!

Paczkę należy przesłać na adres siedziby lub do paczkomatu:

SIEDZIBA:

JUNBIKE.PL
ul. T. Boya-Żeleńskiego 10
45-528 OPOLE
tel: 884 098 040

PACZKOMAT:

Paczkomat OPO10A
ul. Strzelecka 55
45-525 OPOLE
JUNBIKE.PL
tel: 884 098 040

REKLAMACJE

Formularz reklamacyjny do pobrania TUTAJ

Do formularza reklamacyjnego prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę). Reklamacja nie będzie uznana ani rozpatrywana bez załączonego dowodu zakupu! W przypadku nieuwzględnionej reklamacji konsument ponosi koszty transportu. Wypełniony formularz oraz wadliwy produkt proszę przesłać na adres siedziby firmy lub do paczkomatu:

SIEDZIBA:

JUNBIKE.PL
ul. T. Boya-Żeleńskiego 10
45-528 OPOLE
tel: 884 098 040

PACZKOMAT:

Paczkomat OPO10A
ul. Strzelecka 55
45-525 OPOLE
JUNBIKE.PL
tel: 884 098 040

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć